Jäsenkorjaus Oulussa ja Kokkolassa

Jäsenkorjauksella on pitkät perinteet Suomessa. Sitä on käytetty muun muassa alaraajojen virheasentojen korjaamiseen, selän kiputilojen hoitoon sekä hartia- ja niskajännitysvaivojen hoitoon. Jäsenkorjaaja käsittelee kehon kudoksia ja niveliä hyödyntäen luontaisia liikeratoja. Lisää tietoa jäsenkorjauksesta löytyy täältä.

Jäsenkorjaus kuuluu Osteopaatti Kalervo Mäkelän osaamisalueeseen ja onkin osa monipuolista hoitovalikoimaa sekä Oulun että Kokkolan toimipisteissä. Perinteinen jäsenkorjaus on hoitomenetelmä, jonka tavoitteena on tasapainottaa tukirankaa sekä avata lihaksistoa ja niveliä hellävaraisesti. Hoito pohjautuu vapaaehtoisiin liikeratoihin eikä aiheuta juurikaan kipua hoidettavalle. Perinteinen jäsenkorjaus avaa sekä tasapainottaa koko kehoa, ja sen avulla voidaan hoitaa monenlaisia eri vaivoja.

Jäsenkorjaus on suomalaissyntyinen hoitomuoto, jota käytetään muun muassa seuraaviin:

• selkäkivun hoito
  • niskakivun hoito
  • niskajännityksen lieventäminen
  • hartiakivun hoito
  • hartiajännityksen lieventäminen
  • nivelkivun hoito
  • migreenin hoito
  • päänsäryn hoito
  • lonkkavaivojen hoito
  • polvivaivojen hoito
  • nilkkavaivojen hoito
  • erilaisten rasitusvammojen hoito

Katso välilehdet "Osteopatia" ja "Yleisimmät vaivat" löytääksesi tarkemmat kuvaukset erilaisista vaivoista, joihin saadaan apua.

Kun haluat ajan jäsenkorjaajalle Oulun tai Kokkolan seudulla, käänny Osteopaatti Kalervo Mäkelän puoleen ja varaa aikasi!